Клієнт одного з банків поскаржився, що банкомат при раптовому відключенні світла не видав гроші, при цьому кошти були списані з рахунку.
“Магазин увімкнув генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, оператори сказали, що такі заявки не приймають”, – поскаржився клієнт на форумі Мінфін.
Представник банку у відповідь написав, що фінустанова працює відповідно до правил міжнародної платіжної системи, тому порадив звернутися до банку, який видав картку, бо там можуть ідентифікувати клієнта як власника картки та сформувати запит на повернення коштів.
Що робити, якщо банкомат не видав гроші:
зателефонувати на гарячу лінію;
подати заявку на повернення коштів;
назвати номер терміналу, адресу, суму та час проведення операції.
Після обробки заявки та перерахунку грошей у терміналі кошти повернуть на карту. Якщо ж банкомат відключився після замовлення готівки, але не видав їх, то гроші мають повернутись на рахунок протягом 15 хвилин.
Що робити, якщо кошти списані, але не видані:
звернутися до відділення банку, щоб оскаржити операцію;
після перевірки списану суму повернуть на рахунок.