Мобільний оператор “Київстар” почав розсилати своїм абонентам SMS-повідомлення про відключення 3G. Причина – намір компанії розвивати мережу 4G.
Про це повідомили у незалежній спільноті мобільних технологій України MZU-Мобільний Зв’язок України. Там зазначили: ще одна причина відмови “Київстару” від 3G – прагнення впроваджувати нові технології. obozrevatel.com
“Київстар почав розсилати SMS про відключення 3G. Київстар планує припинити підтримку 3G для подальшого розвитку 4G-мережі та впровадження нових технологій. Інформування про дату відключення 3G відбудеться заздалегідь”, – йдеться у повідомленні.
Як користуватися мобільним інтернетом після вимкнення 3G
Водночас наголошується: щоб після відключення 3G продовжувати користуватися швидкісним мобільним інтернетом та зв’язком, слід увімкнути 4G/LTE на своєму смартфоні. Інструкція для Android:
виберіть “Параметри”;
у налаштуваннях виберіть пункт “Підключення”;
далі – “Мобільні мережі”;
потім – “Тип мережі”;
виберіть режим мережі, в описі якого “4G” або “LTE”.
Для IOS:
зайдіть у “Параметри”;
виберіть “Стільникові дані”;
активуйте “Стільникові дані”, після чого автоматично підтягнеться мережа, доступна для телефону.
Номери “Київстару” починаються з нового коду 077
Раніше “Київстар” отримав дозвіл на використання коду мережі призначення 77 (+380 77). Тобто номери оператора починатимуться з 077. Однак на номери, що вже діють, новація не вплине.
За інформацією незалежної спільноти мобільних технологій України MZU-Мобільний Зв’язок України, у “Київстарі” зазначають: додатковий код дозволить йому не допустити виникнення дефіциту вільних номерів. Адже “вільного номерного ресурсу, що залишився, недостатньо для задоволення потреб абонентів у перспективі найближчих двох років”.
Нині “Київстар” використовує 5 національних кодів мережі мобільного зв’язку. Це:
67;
68;
96;
97;
98.
Як повідомляв OBOZ.UA, водночас абоненти “Київстару” можуть перевірити, за що платять оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися у кілька способів. Зокрема, за запитом 10001*2.