Мобільний оператор «Київстар» звернувся до всіх абонентів із важливою заявою, яка стосується вимушених обмежень – чого не варто робити і до яких проблем ще варто готуватися.
В телекомунікаційній компанії «Київстар» попередили всіх абонентів про наслідки довготривалих і масштабних відключень електроенергії. politeka.net
«Нам потрібно буде встановлювати пріоритети у забезпеченні базових станцій автономним живленням», – наголосили в «Київстар».
Допомогти уникнути цього можуть безпосередньо абоненти.
«Ми закликаємо вас зважено користуватись послугами зв’язку під час блекаутів та берегти мережу», – звернулися у «Київстар» до своїх абонентів
В компанії розробили коротку інструкцію, як саме необхідно діяти і від чого слід відмовитись.
Абонентам «Київстар» пояснили, що під час блекаутів можна телефонувати, писати SMS-повідомлення в месенджерах, завантажувати фільми та серіали заздалегідь на Київстар ТБ.
Також можна користуватися послугою «Національний роумінг».
А от від відеодзвінків, завантаження «важкіх» файлів та перегляду фільмів за допомогою мобільного інтернету слід відмовитись.
Коментуючи ці обмеження, деякі абоненти зазначили, що найголовніше, щоб залишався мобільний зв’язок і можливість зв’язатися з рідними.
«Коли йдуть відключення світла під час роботи то на жаль, не завжди виходить дотримуватись цих правил. У вільний не робочий час то звісно стараюсь обмежуватись»,
«Так воно і без інструкції зроуміло, що під час блекатів не треба сильно в телефонах і ноутах сидіти. Головне, аби подзвонити була можливість, все добре чи ні»,
«Завжди так роблю й нічого страшного не бачу в цьому. Пару годин можу й з обмежаннями посидіти».